مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:512023-01-21سياسي

خلاقیت و مردم محوری در اجرای برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: بنا به تفسیر دقیق مقام معظم رهبری دشمن با عظمی راسخ و با بکار گرفتن قدرت رسانه ای و تبلیغاتی و با یک برنامه منسجم و دقیقی وارد جنگ نرم فرهنگی شده است تا به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و باور های مردم آسیب جدی بزند.

وی با اشاره به کارگیری افراد شناخته شده توسط دشمن در جریان ناآرامی های اخیر اذعان کرد: دشمنان با هیله و مکر  افرادی که هیچ باور و اعتقادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند را وارد این جنگ تمام عیار ترکیبی کرد تا به زعم خود به بنیان های جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند اما مانند گذشته شکست خورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در ادامه گفت: ستاد گرامیداشت دهه فجر استان می بایست از روش های نو و خلاقانه ای در برگزاری برنامه های این ایام استفاده کند و تبلیغات خود را فراتر از رسانه ها و در بستر فضای مجازی افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت و مردم محوری در اجرای برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

خلاقیت و مردم محوری در اجرای برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد